Anunt Participare Furnizare Consumabile

Nr 5 din 12.10.2017

ANUNT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE DIRECTA

PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE CONSUMABILE

 PATRONATUL NATIONAL AL FEMEILOR DE AFACERI DIN INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII cu sediul in Mun. Constanta, BLD Tomis nr. 40, jud.Constanta, tel: 0744.502.399, reprezentat legal de ELENA COANDA in calitate de Presedinte, organizeaza achizitia directa, pentru atribuirea contractului de FURNIZARE CONSUMABILE.

Consumabilele care fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie sunt reprezentate de:

Nr.crt. Descrierea produsului/ serviciului/ lucrării Cantitate COD CPV
1. Toner compatibil HP CF226X negru, capacitate 9000 pag, HP Laser jet M426 DW sau similar 6 buc 30125100-2
2. Hartie de copiator  A4 241 topuri 30197642-8
3. Hartie de copiator  A3 5 topuri 30197642-8
4. Fluid corector + solvent 3 buc 30192160-0
5. CD printabil Capacitate CD: 700 MB (80 de minute). Viteza de scriere: 52 50 buc 30234300-1
6. Perforator metal mare ghidaj marcat pentru perforare hârtie A3, A4, A5   (posibilitate perforare minim 20 coli ) 1 buc 30197330-8
7. Capsator 1 buc 30197320-5
8. Memorie USB  8 GB 5 buc 30233180-6
9. Etichete  autoadezive A4 1 top 30199760-5
10. Dosar de plastic cu sina 500 buc 22852000-7
11. Cutter 2 buc 30197300-9
12. Marker permanent 5 seturi 30192125-3
13. File de plastic A4 -100 file/set 2 seturi 30192000-1
14. Carton carti de vizita A4 5 topuri 30197600-2
15. Biblioraft A4- 75 mm 36 buc 30199500-5
16. Creion mecanic 0,35/ 0,5/0,7/0,9 mm 5 buc 30192131-8
17. Mine creion mecanic 0,35/0,5/0,7/0,9 mm 5 seturi 30192132-5
18. Plicuri B4 cu burduf 50 mm 100 buc 30199230-1
19. Pixuri fara mecanism 50 buc 30192121-5
20. Capse 15 cutii 30197110-0
21. Agrafe birou 50mm- 100 buc /cutie 5 cutii 30197220-4
22. Cutii arhivare 10 buc 30193700-5
23. Lipici solid 10 buc 24911200-5
24. Notes autoadeziv 75x75mm -100 file/set 10 seturi 22816300-6
25. Agenda 5 buc 22817000-0
26. Calculator birou 12 digits 1  buc 30141200-1

Durata valabilitatii contractului este de 36 de luni de la data semnarii acestuia. Termenele de livrare se vor stabili de catre achizitor pe perioada de valabilitate a contractului si se vor respecta de catre furnizor.

Valoarea estimata a contractului alocata partenerului 2 PATRONATUL NATIONAL AL FEMEILOR DE AFACERI DIN INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII este de 8.130,00 lei cu TVA inclus.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare – Preţul cel mai scăzut.

Oferta va cuprinde:

  • Oferta tehnico-financiara
  • Documente de eligibilitate: certificat de inregistrare sau Certificat constatator, din care sa reiasa ca prestatorul este inregistrat cu cod CAEN, principal sau secundar, aferent serviciilor de publicitate, in copie cu mentiunea „conform cu originalul”; declaratie de respectare privind conflictul de interese in cadrul procedurilor de achizitie.

Ofertele se primesc la sediul PATRONATUL NATIONAL AL FEMEILOR DE AFACERI DIN INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII- Partener 2, Mun. Constanta, BLD Tomis nr. 40, jud.Constanta sau pe mail la adresa office@pnfaimm.ro pana in data de  25.10.2017, orele 16:00.

Proiectul “A.C.A.S.A.-Antreprenoriat, Curaj, Atitudine, Siguranta, Ambitie” avand nuamrul de identificare al contractului POCU/89/3/7/107667, este cofinantat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, Apel POCU/89/3/7/ Cresterea ocuparii prin sustinerea intreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbana/7/ Cresterea ocuparii prin sustinerea intreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbana.

Intocmit,

Coanda Elena

Coordonator Partener 2